Ontstaan
Break Out Marketing is in 2012 opgericht, gedurende de echte doorbraak van sociale media in Nederland. We verbaasden ons over hoe weinig organisaties in Nederland de sociale media in eerste instantie oppikten en over de manier waarop het werd ingezet als een organisatie al wel actief op de sociale kanalen aanwezig was. We waren er al snel van overtuigd dat sociale media de toekomst heeft en dat het
unieke mogelijkheden biedt om organisaties en mensen te kunnen binden. Vanuit die gedachte zijn we dan ook ontstaan als nieuwe organisatie.

Een Break Out is een term afkomstig uit de handbalsport en staat voor een snelle omschakeling tussen verdediging en aanval. Omschakelen is niet alleen in de sport maar ook in het bedrijfsleven van essentieel belang. Het hedendaagse online medialandschap reikt ondernemers ontelbare mogelijkheden aan maar waar moet je nu voor kiezen? Het medialandschap evolueert snel en het is zaak als organisatie om deze omschakeling nu ook te maken.
Werkwijze
Break Out Marketing wil organisaties graag ondersteunen bij de omschakeling van A naar Sociaal. Binnen ons
team is een breed scala aan kennis en kunde bij elkaar gebracht op het gebied van (online) marketing en dienstverlening. Bij Break Out Marketing kun je terecht voor
social media advies,
strategie, implementatie en
monitoring. Welke sociale media moet de organisatie inzetten en voor welke doelgroep? Wat moet er gecommuniceerd worden via welk kanaal?
Wij begrijpen dat ondernemers zich het liefste bezig houden met hun core business, dat doen we zelf ook. Naast Sociale Media bieden we via partners ook aanverwante online marketing diensten aan, zodat we als centraal aanspreekpunt kunnen dienen. Benieuwd wat wij voor jouw organisatie kunnen betekenen? Neem dan geheel vrijblijvend een keer
contact met ons op en volg ons via onze
Facebookpagina of
Twitteraccount.